informasjon om konkurranser

Categories HVERDAG

De siste 2 årene har jeg hatt en sommerkonkurranse i ei hel uke om sommeren, og det skal jeg gjennomføre denne sommeren også! I fjor hadde jeg en konkurranse, men det var egentlig en ganske dårlig konkurranse siden, jeg valgte og ha den i slutten av ferieturen med familien, og det ble til at det bare var en person som klarte å svare riktig på alle spørsmålene pga at hun tidligere hadde vært på de samme plassene, så konkurransen var da heller ikke helt gjennomtenkt. I år derimot skal jeg ha 5 vinnere, og vær vinner stikker av med en goodiebag som inneholder forskjellige varer fra forskjellige kjeder.  Søsteren min skal også ha en konkurranse i sommer, og i akkurat samme uke og hun deler ut 6 goodiebager som er sponset av henne selv, på lik linje som disse goodiebagene som jeg deler ut – så er de kjøpt av MEG!

Konkurransen kommer ut en dag om gangen, så det skal bli spennende for dere lesere … 

REGLER

  • Du må ha namnet ditt , mail adresse og/eller blogg (helst mail)
  •  Du må ikke ha blogg for å delta i konkurransene som jeg holder! 
  •  Det er lik linje for alle denne uken.  
  • Selve konkurranse regelen kommer ut samtidig med konkurransen!  
4 kommentarer

4 thoughts on “informasjon om konkurranser

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *