bedre enn forventet!

Categories HVERDAG

Hadde som sakt muntlig eksamen i naturfag idag, og jeg følte det gikk helt greit selv med så mye angst og nervøsitet som jeg hadde gjennom hele prosessen stående/sittende foran faglærer og sensor. Presentasjonen i seg selv gikk bedre enn forventet. Følelsen jeg sitter igjen med er helt fantastisk. Det er så utrolig deilig og være ferdig på skolen, bare bruke sommeren på å komme seg tilbake før flere nye år med skolestarter, jeg stopper ikke på videregående – jeg skal helt til opp til toppen, dere!

I kveld skal jeg bare slappe av med sesong 1 av Grey’s Anatomy … før jeg skal gå til sengs, selvom jeg har fått sommerferie kan jeg ikke sove hele dagen om jeg så skulle ønske akkurat det! Lillesøster skal ha fagsamtale med læreren og jeg skal være sjåfør!

Btw. It is good to be back 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “bedre enn forventet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *