Forandring fryder …

Categories HVERDAG

Var hos frisøren i går for å snakke om håret mitt, jeg hadde hatt problemer lenge med at det alltid ble flokkete når jeg hadde dusjet og skulle tørke det. Så var jeg innom favoritt frisørsalongen min og avtalte tid og sted, og siden jeg har sommerferie – så passer det hele tiden bortsett fra når jeg jobber på Resturang Fosnavåg Brygge. Jeg hadde frisørtime hos Trend in, og fikk en skikkelig sommersveis, som jeg er strålende fornøyd, selvfølgelig så var det at jeg tok mye av det pga håret var utrolig slitt .. men deilig med kort hår til sommeren. Kan ikke huske sist jeg hadde så kort hår! Men er iallefall utrolig deilig og forfriskende kort!

HVA SYNS DERE OM FORANDRINGEN?

7 kommentarer

7 thoughts on “Forandring fryder …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *