Eksamen førebuing

Categories HVERDAG

Hei dere! I går fikk klassen min vite hvem som kom oppi den første gruppen på eksamen, og til min store glede kom jeg opp i faget jeg akkurat hadde veldig lyst til …. nemmelig naturfag. Så jeg er både i eksamensrus og lykkerus. Skikkelig godt og blandet. Men iallefall jeg har eksamen på mandag, og kommer til og bruke all min tid til å lese og skrive om temaet jeg har fått utdelt, skal ha en presentasjon som varer i ca. 10 minutter, 15-20 minutter med samtale med sensor og et forsøk som blir bestemt under eksamen.  Men som dere alle sikkert vet så kan dette også være vanskelig for min del.  Jeg har presentasjonsangst.

Så jeg tenker jeg bare sier jeg tar en liten “pause” frem til jeg er ferdig med eksamen. Dere forstår sikkert, hvorfor jeg velger og gjøre dette. Men på mandag etter eksamen er jeg tilbake for fult + da har jeg sommerferie. Så ønsk meg gjerne lykke til, dere!!!

WISH ME LUCK!

12 kommentarer

12 thoughts on “Eksamen førebuing

  1. Så bra at du kom opp i det du ville da :-)) ps. Du kan bli helgensblogg hvis du melder deg på bloggen min

  2. sv; ah skjønner 🙂 blir glad du liker den når som helst jeg!
    Massemasse lykke til på eksamen da, går sikkert kjempe bra 😀
    kommer opp i eksamen imorgen jeg ;o

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *