sliten og glad!

Categories HVERDAG

Nå har jeg akkuratt tatt meg en dusj etter trening, og så har jeg gravd stumpen min i stolen, for å spise et knekkebrød og bare ta det helt med ro. Jeg er veldig sliten, etter fjellturen og er stiv og støl omtrent over alt. Så jeg klager ikke nå slik en herlig følelse jeg får av og trene. Dette var min aller første fjelltur i 2012, selvfølgelig så husker dere kanskje fra tidligere at jeg skadet meg og ikke klarte å gå på foten i mai 2011 pga skade under trening, som viste seg og være vann i kneet, nå kan jeg endelig begynne å trene smått og jeg trener det jeg makter av krefter … selvom kondisen min er fullstendig død! Så om jeg setter meg faste mål som skal gjennomføres, vil dette gå utrolig bra, kanskje en til to fjellturer eller gåturer pr. uke? Jeg satser på dette! Ses senere 🙂

 

Bruker du å gå på fjellet?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *