trening på fjellet!

Categories HVERDAG

mamma kjøpte nye joggesko til meg for en stund siden, som er sinnsykt gode. Måtte få meg nye fordi de andre som jeg brukte, fikk jeg utrolig vondt i føtene av  (!!!) og det funker dårlig og bruke mamma sine sko hele tiden, siden de er alt for store….  For min del begynner fjelltursesongen begynt og jeg skal bruke tiden til egentrening, for å prøve å holde formen oppe. Blir sikkert både slitsomt og kjedelig undervegs, men og sitte igjen med en god følelse senere , er deilig! Ipoden er med, skoene er på plass!

4 kommentarer

4 thoughts on “trening på fjellet!

  1. Keths!: hehe, du er bra søt du keth, jeg har alltid likt å gått tur, men har hatt problemer med foten i et helt år , merker jeg fremdeles har problemer .. men nå biter jeg i meg smertene og prøver likevel, for jeg føler jeg ikke kan bli noe til sofagris.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *