en solfylt morgen!

Categories HVERDAG

Hei! I dag begynte dagen med at solen tittet inn vinduet mitt allerede halv 8, deilig start på dagen når du har fri fra skolen. love! Elsker fridagene som skolen gir oss – grunnen er vel egentlig at vi er på skolen lengre enn vi burde og da er det deilig med en helg ca. hver måned og ha fri på fredag (langhelg) Disse dagene nyter jeg skikkelig godt enten det er med eller uten lekser, heh.

Senere i dag skal jeg på fjelltur sammen med mamma … har ikke hatt tid tidligere i uken til å gå på fjellet sammen med henne pga mye jobb og skolearbeid. Men det passet perfekt i dag ettersom jeg har null planer før senere på kvelden. Elsker og ha fri!

Hvordan er din jobbdag/fridag/skoledag?

4 kommentarer

4 thoughts on “en solfylt morgen!

  1. Marie Svensson: tenker det er godt og være ferdig med tentamen, vi har ikke tentamen før 30 april å det går inni russetiden også , men men ofc.. la det bare stå til ,, jeg er iallefall snart klar for det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *