tired Thursday ..

Categories HVERDAG

Ble lite blogging fra min side i går, men jeg lot bloggen ligge igjen hjemme og dro på kino med 2 utrolig hærlige jenter Victoria og Malin, vi såg hodejegerne som de fleste kanskje har hørt om? Jeg syns den va spesiell. Jeg og Malin fikk latterkrampe, heh! 

Dagen idag har jeg tilbrakt på skolen, med lite skoleblogging, siden nesten ikke tilgang til pc siden vi har fag vi ikke behøver. Hadde gym i 3. og 4. time, seriøst .. er nå jeg skal si ALDRI MER FOTBALL! Men ellers var det ganske gøy, var forberedt på jogging. Hadde også Naturfag (litt kjedelig, .. så må pine meg gjennom 3 timer i morgen). Matten derimot har jeg begynt å forstå! woho. Ellers ikveld skal jeg slappe av og spare krefter til i morgen når det gjelder både skole og jobb. Dere har hørt om Pirfestivalen? ….. vel den starter allerede imorgen, så blir spennende og møte både gamle og nye venner. Men ofc. jeg skal jobbe, i like it  🙂

… kommer snart et innlegg om en ny sponsor jeg har fått avtale med!

hvordan har dagen din vært?

4 kommentarer

4 thoughts on “tired Thursday ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *