valgtorg og skolevalg ..

Categories HVERDAG

Hei dere! I dag har været vært utrolig skiftende. Very nice! Om noen få strakser skal jeg sette meg ned med norsken. Skal senere bare slappe av, se på film og nyte varmen inne…:-) Er ikke helt i form i dag heller, halsen min er vond, og jeg har mannestemme-stemmeskifte-hes stemme,men veldig fint å høre på:-) Dagen har vært utrolig chill på skolen.

Hadde valgtorg og skolevalg på skolen fra 0845 til 1030. Intresserer meg ikke noe spesielt for dette, men når man har stemmerett …. så er det jo greit og bruke den, men jeg skal ikke nekte for at det var mye jeg ble intressert i.. Blant annet Unge Høyre og KRF var en av favorittene på dagens valgtorg 🙂

har du stemmerett , såfall hva stemmer du?

7 kommentarer

7 thoughts on “valgtorg og skolevalg ..

  1. Har stemmerett, men må sette meg ned å prøve å finne et parti som jeg er enig i det meste med. Gruer meg litt til den delen! :p Utrolig fint design du har, forresten 🙂

  2. personlig ligg Frp best ann for meg etter mine synspunkter,
    krf blir ikkje aktuelt for meg i allefall, litt pga Hagen’s flotte kommentarer i det siste.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *