Sponsor : Brun og Blid

Categories HVERDAG

Ja, jeg blir sponset av brun og blid, fikk mail for noen dager siden .. etter som jeg for en god stund tilbake, sendte mail til dem og spurte om de ville sponse bloggen min, etter som jeg fikk positivt svar tilbake så fikk jeg dette i posten i dag som kommer til å gå til dere mine lesere i det neste månedene som kommer 🙂 På bilde under ser dere hva som skal bli utdelt av premier i konkurranser fremover. Dette blir bra, greit med litt konkurranser også, ikke sant?

Har du sponsor på din blogg, isåfall hvem sponser DEG?

7 kommentarer

7 thoughts on “Sponsor : Brun og Blid

  1. hvordan får man sponsorer.. ? 😮
    Jeg har ikke brun og blid og tror ikke jeg har tenkt å få meg de som sponsorer: fordi jeg ikke er fan av solarium og heller ikke vil oppfordre leserne mine til å ta sol pga farene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *