sender mine tanker ..

Categories HVERDAG

Jeg vil sende alle mine tanker til pårørende , drepte og skadde i Oslo etter bomben som var i sentrum i dag! Og jeg vil også sende mine tanker til de som er rammet pga situasjonen på utøya!  Alt er så forferdelig og uvirkelig, jeg er i sjokk og har selv familie som er i oslo og venner/bekjente som var på AUF leir på utøya!! Alt er så utrolig trist,  som sakt er fremdeles litt i sjokk så har ikke ord ♥

Foto : Facebook 

hvil i fred til alle som har omkommet, kondolere til alle som har mistet noen i dag .. ♥

15 kommentarer

15 thoughts on “sender mine tanker ..

  1. sunst ditte esså forferdeli at ej hekje ord til de:( esså gla at alle her utafrå e trygge og e på vei/e heime! utruli fint innlegg, Gunn Kristin!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *