er jeg blogger, så er jeg blogger …

Categories HVERDAG

Hei dere! Fotografen min gjorde en utrolig bra jobb når det kommer til bilder! Jeg er fornøyd med min kjære fotograf også kaldt Hanne Elisabeth / Lillesøster. Hun har plan om og bli noe innen foto når hun skal utdanne seg, men det har jeg vel fortalt ?? Men iallefall til og ta noen fine bilder, så klarer jeg virkelig ikke å bestemme meg eller jeg får ikke til og lage en fin header. Så kan hende jeg må utsette header fremtil det blir bedre vær utendørs. Men jeg brukte mange av tipsene dere ga meg! Takk.

…. hahaha, for noen bilder! Men jeg er blogger so lets go on 🙂

20 kommentarer

20 thoughts on “er jeg blogger, så er jeg blogger …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *