jenteprat

Categories HVERDAG

Nettopp kommet hjem fra en hærlig tur, hvor jeg hadde avtalt og møte bestevenninnen min, Natalie 🙂 Men møtte også min kjære Tina Marie også, to fluer i en smekk kalles det vel? For hadde veldig lyst og møte begge to, siden det er lenge siden 🙂 Er veldig lenge siden jeg møtte Natalie, så vi har lovd hverandre at det ikke blir lenge til neste gang vi ser hverandre igjen.

Fikk handlet litt både på cubus og glitter, innkjøpene kommer senere! Snakket skikkelig jenteprat, noe jeg har savnet veldig!!! Tina Marie reiser om ca. en uke til syden, så får ikke sett noe til henne før hun kommer tilbake til Norge i August. Som jeg og Natalie sa til henne, at hun kunne pakke oss ned i kofferten, og ville da ha en god grunn til og måtte shoppe nye klær der 🙂 Jeg lovet Natalie at hun ikke skulle komme på bloggen, siden hun ikke hadde lyst så da skal hun få slippe 🙂 Men Tina :

… jeg har hatt det kjempe hæærlig med mine bestevenninner, håper det ikke er lenge til neste gang 🙂

11 kommentarer

11 thoughts on “jenteprat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *