Da skinner ..

Categories HVERDAG

Solen og fuglene synger på utsiden av vinduet mitt, for en herlig morgen det her er. Sov veldig godt i natt, as always! ♥ Jeg merker jeg er trøtt, men selvfølgelig så er klokka bare 06:39. Så har en god stund på meg til å våkne litt. Frokost må spises, tennene pusses og sminken skal på (kanskje). Tenker sminke + fri = sminkefri i dag. Har slike dager også, det er herlig! LIKER.

Dere får ha en utrolig fin dag hjemme/jobb/skole. Ses vi når jeg kommer hjem. Og takk for alle fine kommentarer jeg har fått.

HVA SKAL DU I DAG ?

7 kommentarer

7 thoughts on “Da skinner ..

  1. i dag har jeg vært på skolen også kom jeg hjem og nå er det kjempe fint vær og sol og varmt ute så jeg skal sitte ute å slappe av 🙂
    Kjempe fin blogg! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *