Den der ..

Categories HVERDAG

Ansiktsmasken har vært på (snart) en time .. må snart ta den av, men den er utrolig herlig og renser huden skikkelig. JEG LIKER. Har ikke fortalt hva slags type ansiktsmaske jeg bruker, men jeg bruker en spesial ansiktsmaske fra produkt Exuviance. Utrolig bra merke, men det er for at jeg ikke tåler andre produkter. Det hele skjedde på skolen når vi hadde åpen dag på herøy vgs … Men ansiktsmasken heter Exuviance Purfying Clay Masque. Har og andre produkter fra den serien som er bra. DET HJELPER MEG!


ja, ikke verdens peneste bilde.. men la gå :)

Har dere prøvd produktet før? vil prøve? JEG ANBEFALER!

16 kommentarer

16 thoughts on “Den der ..

  1. jeg bruker av og til det jeg også, men jeg husker ikke navnet på den 😉 men det er skikkelig deilige med det ! 😉
    spes når du føler deg så frisk og regn i annsiktet etter på 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *