Det var ..

Categories HVERDAG

Herlig og være på trening igjen, skal tilbake i morgen! Har full av energi som jeg skal bruke opp før kvelden er omme. DEILIG!!! Været ute er så fantastisk, solen stekte i ansikte når jeg kjørte hjemover fra trening, minnet det om sommerferien i fjor …. ♥ 

Bildet er ikke fra i dag, men det er under samme kategorien : TRENING! Denne sykkelturen tok jeg på søndag, og det var fryktelig herlig helt til sykkelkjeden hoppet av kjeden, da var turen ikke så gøy lengre, så kom hjem med mørke og sorte fingre. Nå skal jeg ta resten av kvelden med ro og bare slappe av, ta meg en deilig dusj og kanskje se en film, og ta en ansiktsmaske.

HAR DU VÆRT PÅ TRENING ?

9 kommentarer

9 thoughts on “Det var ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *