En kjempe god støttespiller

Categories HVERDAG

Min bestevenn vil smile og sette seg godt til rette etter at de har lest overskriften. Du vil tenke ‘herregud hvor søt hun er” og fortsette å lese uten og hoppe over flere setninger og ord. Du vil innse at hun er den beste i hele verden og at du hjelper meg gjennom godt og vondt i noen år. Du har støttet meg i mine idiotiske beslutninger men først av alt fortelle meg at det er dumt selv om de støtter. Min bestevenn er like sta som meg. Du er høyere enn meg. Du er mye søtere enn meg og ikke minst er de en kjempe god støttespillere.  Min bestevenn gir ikke opp selv om jeg aldri ser lyset i tunnelen. Du får oss alltid over hver eneste topp som om vi var profesjonelle fjellklatrere. Når de tunge og dype dagene brer seg forsiktig over oss tar vi oss igjennom det sammen som om vi var født med ski på bena. Vi sklir rundt det vi helst vil holde oss unna, hopper over all idioti, kjører fra vonde minner og prøver vårt aller beste selv om vi vet at det ikke alltid blir som vi håper. Du har holdt meg unna bråk, og du har hjulpet meg bort fra vonde og tunge tanker. Min bestevenn vil meg kun det gode. Du hater og se meg gråte, men du stiller alltid opp uansett tilstand. Min bestevenn det er dere. Du er min bestevenn, og jeg setter så utrolig stor pris på dere. Du lager alltid et sett lys i enden av mine sorger. Du er søtest og besteste bestevenn jeg noen gang har hatt i mitt eget liv.




HAR DU EN ELLER FLERE BESTEVENNER ?

4 kommentarer

4 thoughts on “En kjempe god støttespiller

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *