HERLIG MED VANN

Categories HVERDAG

Tror jeg skal inngå en avtale med meg selv at jeg en gang i uken minst skal dra til svømmehallen og svømme litt, jeg har snart vert knappe en time hjemme sammen med familien nå. Jeg, broren min og bestevenninda mi Frida har vært på svømming, det var bare så herlig, merka det var lenge siden!

Nå skal jeg kose meg sammen med familien resten av kvelden, broren min står på kjøkkene og lager mat til oss alle. Tusen ♥ takk verdens beste bror! Han kødda med meg i dag når jeg kom hjem fra jobb om at datan min var ødelagt, jeg ble helt vill i blikket og bare brølte hvaaa!?!?!?  Så jeg sprang til datan og åpnet den og der låg det et en liten konvolutt på tastaturet, det var førerkorte mitt , hell og lykke ♥

bilder kommer i morgen, batteriet til kamera ligger på lading.

6 kommentarer

6 thoughts on “HERLIG MED VANN

  1. hvorfor har du så mange unge venner? er du 13 år i hodet men 18 i kroppen?
    lurer siden du bare har venner fra 13-16 år lizm

  2. lol: Er det noe og spør om egentlig? Jeg bryr meg ikke om vennene mine er nede i 15 års alderen, dessuten har har ikke venner på 13. Men jeg bryr meg virkelig ikke om alderen deres, venner er venner og en skal være glad for de vennene man har, det er iallefall jeg. Å nei, jeg er ikke 13 i hode.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *