SLIKE SAMTALER FØRER JEG

Categories HVERDAG

Heiiii dere! Skal si det er exstremt kaldt her i dag, gradestokken har vert nedi 11 minus grader, og værre skal det tydeligvis bli i følge nyhetene…jeg vil heller trampe ned foten og si STOPP, jeg vil ha sol og sommer! Hva mener DU?

Dagen min har jeg brukt med og vere på jobb i barnehagen, jeg elsker seriøst og vere der, gruer meg virkelig til den dagen som blir min siste, det er vel om noen månder om jeg ikke husker feil? Men iallefall dagen har vert fullstendig uforglemmelig. Og når det gjelder lappen..så trodde jeg seriøst at jeg bare hadde en herlig og fantastisk drøm i natt til jeg kom ned og møtte på min far, like før han skulle dra ut gjennomdørene for å komme seg på jobb.

pappa; hvilken bil skal du ha i dag?
meg; hva? hæ? jo gul
pappa; hehe, ja. den er grei, kjør forsiktig!
meg; *grubler* , åja. jeg fikk lappen i går jeg!

Slike samtaler fører jeg med pappa før han drar på jobb og jeg er i halvsøvne etter og ha stått opp for og rusle meg forsiktig ned på bade for og ta morgen stelle mitt.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *