SIKKERHETSKONTROLL +

Categories HVERDAG

Beklager at jeg ikke har blogger før nå. Jeg har virkelig hatt mye og gjøre i dag , og alt har sluttet med en positiv ending. 

Så dagen startet egentlig ganske så tidlig, vi måtte innom Statoil for og lappe hjulet til bilen vi skulle kjøre, det var no et STORT hull i følge reperatøren og en god kollega♥

Så bar turen vår videre til Ørsta hvor jeg skulle på sikkerhetskontroll med kjørelærren for et nermere skritt mot LAPPEN! Noe som skjedde 10 minutter etter at jeg var ferdig og kjøre med kjørelæreren, som da kom til og bli aller siste gang. Men jeg er evig takknemmelig for at Bondhus trafikkskole har hjulpet meg kjøreopplæringen. Så nå har jeg LAPPEN♥ 

Fikk kjempe mange gode og varme klemmer når jeg kom på jobb i dag, det var så koselig og komme tilbake etter en slik fantastisk formiddag som jeg hadde hatt inni Ørsta, men den som jeg tror var mest nervøs av alle var nåk, ingen ringere enn mamma & pappa! Tusen takk for hjelpen , at dere faktisk har hold ute med øvekjøringen sammen med meg, det betyr ubeskrivelig mye for meg at dere er her og støtter meg i alt og ett!

Snakkes♥

4 kommentarer

4 thoughts on “SIKKERHETSKONTROLL +

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *