BEHIND THE DOOR

Categories HVERDAG

Hei dere, siden det ikke er så veldig lenge siden jeg skrev et innlegg med overskrift : inside my closet. Så da tenkte jeg siden dere allerede har fått sett skapet mitt så kan dere også få se romme mitt, det virker kanskje litt tomt, men det er under opppussing fra min side, jeg trenger litt ider, så kom gjerne med tips =)

Her er noen bilderrrr;

Behind the door, is my room! Døren har jeg "designet" selv en dag jeg kjedet meg.


Der hvor pcen og hvor jeg sitter og arbeider til daglig når jeg holder på med arbeid.


Innebygd seng i veggen. Elsker den.


skulle tro jeg hadde en egen "daglig stue" på romme mitt.

Jeg hadde akkurat ryddet romme mitt, så det ser mer ryddig ut enn vanlig.  Snakkes♥

3 kommentarer

3 thoughts on “BEHIND THE DOOR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *