GUESS WHAT??

Categories HVERDAG

Guess what? jeg er fremdeles syk, så det  blir hjemmedag i dag også. Har hatt en forferdelig natt , hvor jeg ikke har sovet så veldig mye i natt pga uansett hvordan jeg prøvde å finne riktig måte og sove på uten å hoste, bli for tett i nesen og diverse…men slik er det jo selvfølgelig og være syk, og jeg er sikkert ikke den eneste som er syke!  Har hjulpet mamma litt nå med å skrelle poteter og gulerøter så nå skal jeg se film♥

Elsker den filmen, som gjør at jeg kan se den om og om igjen, jeg gleder meg virkelig til jeg får new moon i postkassen. Har nettopp lest ut boka evighetens kyss, og ble helt totaly in love i serien. Skal snart bestille bok nr.2!

4 kommentarer

4 thoughts on “GUESS WHAT??

  1. Jeg skjønner hva du mener. Hadde veldig lyst til å ta et friår. Men fortsetter. Går påbygg nå. Og det er stress. Har utdannelse til å jobbe enten i barnehage, SFO eller 1.klasse. Men orker ikke å jobbe med det. Har vært i praksis, og synes det blir slitsomt i lengden. Men det er jo tross alt koselig da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *