HAR DU PLANER FOR DAGEN?

Categories HVERDAG

God morgen søtinger! Føles ut som hodet mitt snart eksploderer av smerte….Nå blir det bare avslappning på sofaen og kos sammen med veslesøster, hun er også syk i dag, og det er koselig og ikke være syk alene for da har en "selskap", noe som jeg liker. Men jeg hadde hatt "selskap" selvom, mamma er jo hjemme. Heldigvis!

I dag er planen min bare og slappe av og bli frisk til i morgen, for jeg skal på jobb. Det er flott og være hjemme, men når man er syk så kan en ikke gjøre noe ting som : være med venner, være ute og kose seg {selv hvor kaldt det er}.  Når jeg er syk er det som å føles fanget innendørs, neida! Men en er ikke så fri som en er når en er frisk.

Nå mens jeg ligger på sofaen en stund skal jeg kose meg med twitches too, er lenge siden jeg har sett den. Har veldig lyst og ha den på dvd. Men tror den ikke selges, så jeg fikk tatt den opp når den gikk på FEM, for en stund tilbake. Første gang jeg såg twitches {film nr. 1} var faktisk når jeg var på helgatur til Molde for noen år siden.  Snakkes♥

7 kommentarer

7 thoughts on “HAR DU PLANER FOR DAGEN?

  1. SV: iphone er en fantastisk telefon med sine applikasjoner, men det er stadig at den klikker, spesielt i begynnelsen var det veldig mye galt, men den er jo bra 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *