VERDENS BESTE SØSTER

Categories HVERDAG

Det er kanskje ikke så mange som har vært innom denne blggen før, men har fått et par spørsmål både jeg og hun, og det er det faste spørsmålet: er du og G-K søsken eller er du og Hanne søsken? Så svare er og blir et stort JA!  Hn er verdens beste søster og jeg er ekstremt glad for at hun er min søster og ingen andres. Hun er jo brorenmin også, men det er jo en annen sak! hehe. Besøk bloggen hennes : www.hanneliiiisabeth.blogg.no


verdens beste søster , sier ikke mer ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “VERDENS BESTE SØSTER

  1. aurora: Oj. Der har det vist blitt en skrive feil. Jeg skal rette den med en gang. Jeg mener hun er jo broren min sin søster også. takk for at du sa fra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *