HOSTER SOM FY!

Categories HVERDAG

Hodet mitt verker som et tannhjul som går i full fart rundt og rundt,  når jeg hoster er det som halsen min skrur seg sammen og ikke vil la meg hoste så når jeg først får det til, så gjør det så virkelig vondt i hele kroppen. Når jeg blir frisk, skal jeg ta en jente til immunforsvar samtale. Her skal immunforsvaret bygges opp 110% ++.

Dro hjem fra jobb pga sykdom, noe som er kjedelig og måtte gjøre, men det er jo selvsakt bedre og ligge hjemme og bli frisk istede for å gå rundt på jobb å bli verre og enten eller være smittekilde. Det er grusomt og tenke på altså, er dere ikke enig?

Snakkes♥ skriver senere. skal slappe av litt nå! 

Flere som er syke i dag?

4 kommentarer

4 thoughts on “HOSTER SOM FY!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *