FANTASTISK DAG TIL OG VÆRE SYK…

Categories HVERDAG

Hei dere! Har hatt en fantastisk dag selv til og være syk, iallefall siden jeg blogget sist. Jeg har nemmelig sett twilight og new moon. New moon såg jeg på et nedlastingsprogram, men så dom som jeg var så klarte jeg og slette filmen og klarer ikke å laste den opp igjen uten og gjøre kontoen min der til premium. 

Det har sikkert blitt litt vel mye snakk om twilight på bloggen min i dag,men det er sikkert mange som liker disse filmene like godt som meg, kanskje til og med bedre. Men er så totaly in love med filmene, jeg elsker og sitte i flere timer og bare se på filmene angående twilight. Spurte til og med mamma om hun kunne bestille bok nr. 2 ny måne! Hun gjorde det, men jeg skal selvfølgelig betale for boka. Jeg gleder meg til filmen kommer på dvd og flere av filmene kommer ut.

1 kommentar

1 thought on “FANTASTISK DAG TIL OG VÆRE SYK…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *