GUNNNIS SOM SNØMANN NEXT?

Categories HVERDAG

Snø.Snø.Snø, daller ned dagen lang! Elsker snø.  Dagen i dag har vel ikke gått til stort annet enn handletur sammen med mamma og søskene mine, kjøpte batteriraketter, hærlig! Er ikke mange dager igjen av 2009 nå, nei!

Var ute sammen med søsteren min, og da tok vi noen bilder. Var like før kamera ble til en snømann som meg for søsteren min merka at jeg var i nærheten, så hun avfyrde en snøball i retning meg og mister speilrefleks. Men det gikk greit med camera, med meg er annen sak, som dere sikkert ser på bilder over, kjempe koselig og være ute sammen med søsteren min.

Resten av kvelden skal jeg ta det med ro og slappe av, jeg skal på varetelling i morgen, så null stress lizm! Koselig♥

4 kommentarer

4 thoughts on “GUNNNIS SOM SNØMANN NEXT?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *