BUTIKKEN FOR OG HANDLE

Categories HVERDAG

God morgen dere! Ble vekka av mamma i dag 0830, for hun spurte om jeg ville bli med på butikken for og handle, og selvfølgelig en tur til byen/fosnavåg er på sin plass. Selv om jeg var i området fra 16-24 i går. Ja, jeg var nemmelig på jobb. Det kom litt uventa på meg, men det gikk fint!

Planer for dagen…
blir vel slappe av, kose meg sammen med familien, ta en ansiktsmaske og en deilig dusj. Lese også, noe som er viktig for meg.  Rydde romme mitt, det ser ikke ut, fryktelig rotete etter natten i natt. Ligger jobb klær alle plasser på gulve og det kan jeg selvfølgelig ikka ha noe av her, må jo være fint nyttårssaften også, ikke bare til julaften. hehe!

Men…
snakkes, skal til fosnavåg nå snart. Må få meg noe klær jeg kan bruke, funker ikke og gå i t-skjorte å jeans til byen i dag nei, eller velger jeg det er det neste vei til frostskader. see yeah♥

1 kommentar

1 thought on “BUTIKKEN FOR OG HANDLE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *