MITT 2009

Categories HVERDAG

Har nå tenkt og skrive litt om hvordan året mitt har gått. så følg med:

JANUAR :

Starta i herøy gospelkor! Angrer ikke et sekund ♥

FEBRUAR:

Jeg prøvde exsansions for første gang, exstansion var fra nille. Orginal hårfarge ♥


Den aller første headeren min, når jeg starta og blogge for fult!

MARS:
Begynte med innspilling av cd , mighty king ♥


møtte bestevenninda mi May Britt ♥

APRIL:

Startet med outfits, men nå kaller jeg det heller dagens antrekk!

MAI

Møtte bestevenninda mi Kamilla, savner henne noe skrekkelig!


Var på tivoli sammen med Michelle, da vi startet våres vennskap for fult.

JULI:

Var på sommerferie til Honningsvåg,  hvor mamma kommer fra!

AUGUST:

Startet som lærling innen for barn og domsarbeiderfaget!
Var på helga tur i LOM. Tante & Onkel var der også, jeg møtte også Bente og dro på besøk til Anne, bestevenninda mi!

OKTOBER:

Jeg fylte 18 år , og jeg hadde jentekveld sammen med mine 3 bestevenner: Michelle, Frida & Isabel!

Gospelnight i herøy frikirke , hvor I`sing og deltok
Tombola med herøy gospelkor
Release konsert med herøy gospelkor når vi ga ut cd ; mighty king
Hadde besøk av Malen <3

NOVEMBER:
Var hjemme alene sammen med søstren og broren min, mens mamma & pappa reiste til Kiel.


Var på fredagstreff sammen med mine bestevenniner

DESEMBER:

Var på julebord sammen michelle & frida , gjennom fredagstreffet


Var på julebord med herøy gospelkor

Det var noe av mitt år, og jeg mener selvstendig at jeg har forandret meg mye!

2 kommentarer

2 thoughts on “MITT 2009

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *