ER IKKE TRØTT!

Categories HVERDAG

Natten min kommer ikke til og være så ekstrem lang merker jeg, er ikke trøtt! Så hvordan skal dette gå? Jeg skal iallefall bli liggendes under den gode og varme dyna mi. Mens jeg snakker med kjempe gode venner på msn, iallefall av de som fremdeles er våken. Men kan gjerne slå av prat med flere♥ 

Dagen min har vært helt super, har vært sammen med familien i hele dag, selvom jeg holdt meg mye på romme, mesteparten av tiden. Men har storkosa meg anyway! Spilte buzz sammen med søskene mine + vi sang litt singstar { ABBA & Disney Sing it }. Skal vel ikke annet nå i løpet av natten , enn bare og ligge i sengen min. Skal prøve og sove, men tror det ikke vil bli enkelt. Har fått feil døgnrytme på plass i kroppen, not good!!

1 kommentar

1 thought on “ER IKKE TRØTT!

  1. Sv; Aw, tusen takk for søt kommentar! Ja uff, merket det plutselig at jeg helt har glemt bloggen, er jo så mye som skjer rundt juletiden 🙂 Men bra at du har hatt en fin jul! Kos deg videre! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *