KREPP AV HÅR PÅ 15-20 MINUTTER

Categories HVERDAG

Jeg fikk hjelp av mamma  til dette, men det er veldig enkelt og gjøre det alene, når en kan med det! Startet med og ta alt håret som er øverst oppi klemmer for og kreppe håret som er under.  Så da satte vi det om slik:

Da satte vi i gang med og bruke kreptangen, bra resultat?

Hold vel på slik i flere minutter, når en skal gjennomføre noe slikt, må man ha god tid. Så skal du gå på skolen slik, må du enten gjøre det om kvelden før du legger deg eller stå opp mye tidligere. Men jeg skal sove med dette i natt, så skal jeg skrive en edit om hvordan det ble sendes ut.

Hva synes dere?

Edit: Det var ikke så mye som det var da jeg laget det til i året, men det er heller kanskje ikke så rart siden jeg kanskje har ligget og makka på meg hele tiden mens jeg sov.  Men det funker som en dags frisyre =)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *