FOR EN DAG..

Categories HVERDAG

God kveld dere! Jeg sitter iført kosedressen jeg fikk av mamma og pappa i julegave, og den er sikkelig deilig og varm, har ikke lyst og ta den av når jeg må, siden den er så varm og forlate. Jeg sitter og ser på gossip girl , sesong 1 som jeg også fikk av søsteren og broren min i julegave! Elsker serien.

Er helt i gossip verden…

Skal snart få mamma til og hjelpe meg og prøve ut den nye krølltangen min, har venta i hele dag på at jeg skulle prøve den. Men mamma har vært opptatt og jeg må nesten lære meg krølltangen, og da er den beste og spørre er selvfølgelig mamma, men jeg kan jo selvfølgelig spør dere kjære lesere♥

Hadde også tenkt og da meg en dusj før jeg tester krølltangen, men som alltid har vi ikke vann, og det er selvfølgelig når vi ikke har vann, at det frister sikkelig med en varm og deilig dusj eller et bad! Er det slik med dere og?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *