Hærlig julemiddag…

Categories HVERDAG

Nå har jeg spist hærlig julemiddag sammen med hele familien, har åpnet julepresanger sammen med familien, det ble mye familie her, men det er jo det julen handler om og være sammen med familien. Jeg har fått utrolig mye av det jeg skrev på ønskelisten som jeg hang opp på kjøleskapet her hjemme. Tror jeg ikke har gitt ut noe ønskeliste her på bloggen. Jeg vil iallefall takke alle i familien som jeg fikk gaver med , og mine kjære hærlige venniner. Jeg har vært som et barn hele dagen, og det har vært hærlig! Så i morgen blir det full rull og gossip girl sesong 1, skal rulle over tv-skjermen min på romme mitt i morgen. Jeg kommer til og storkose meg!  Mamma og pappa har gitt meg og søsteren min en stor sakosekk i dongri!

Noe av det jeg fikk:
Smykkeskrin, Smykkestativ, Dvd`er, Klær, Kosedress, Penger, Gavekort, Ransel + godis, Parfyme, Sko, krølltang, sakosekk i dongri, osv!

Ha en fantastisk kveld videre, så kanskje jeg blogger litt senere, nå er det dessert tid, og jeg er overlykkelig av glede, at jeg bare vil hoppe og sprette! Snakkes♥

4 kommentarer

4 thoughts on “Hærlig julemiddag…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *