DET SNØR

Categories HVERDAG

God moren dere! Åpnet øyne mine rundt 10, og jeg var overlykkelig, selvom jeg ikke har sovet så alt for mange timer i natt heller, men det var hærlig og kunne ligge og drunte i sengen til 10, uten og bli vekka av mange rare lyder i huset. Og da mener jeg foreldre og søsken som snakker i munnen på hverandre med høy stemme. Noe som gjør at jeg lett våkner. Men gjorde en ny vri og det var og ha igjen soveromsdøra mi. Null lyd, null forstyrrelse!

Venter spent på bestevenninda mi som er på vei ut til meg på ski, hvor jeg bor. Hun ville jeg skal komme henne i møte, men jeg er ikke den som er født med ski på beina, så plassere dere ski på mine bein er det som å se han storm i jul på månetoppen gå på ski. kos dere♥

1 kommentar

1 thought on “DET SNØR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *