Det er andre desember

Categories HVERDAG

Vi nisse, vi nisse teller dager i desember og hvilken dag i det desember er det i dag? Det er andre desember, det er andre desember. God morgen dere! Hvordan er morgenen hos deg? Min er fantastisk! Frokosten har jeg spist og er nå helt klar for dagen. Fikk adventspakke hos mamma i dag, det var et fin boks med speil i bunnen, hvor jeg kan plassere et stearinlys i, det som sto på boksen når jeg åpnet den var ; Made in china!  Nå skal jeg gjøre meg klar til å gå ut døren, skal nemmelig på bading i dag også kommer til og bli hærlig! Kanskje jeg møter en god venninde av meg der. Det er dessuten den tredje jobben min , hvor vi skal og bade.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *