Og det første som slo meg,

Categories HVERDAG

Hei dere. Hatt en flott første desember?
Nå har jeg vært hjemme i flere timer, og gjort mye nyttig! Har rydda romme mitt & den siste delen av skapet mitt , så nå skal jeg prøve og holde det rent og pent til jul, nå mangler jeg bare golvvasken! Kanskje jeg skal ta den i morgen? 

Jeg fortalte på bloggen min senest i går at vi hadde ikke vann hjemme, men i dag tidlig så hadde vi fått vann, men til min store forskrekkelse når jeg går inn på bade og ser de to bøttene med gult ekkelt vann, så ble jeg nesten kvalm med tanken og utbryter i høyt : ÆÆÆÆSJ! Og det første som slo meg, og jeg skal dusje og vaske meg i det vannet. Ikke fristendes i det hele tatt! Vil ha rent vann, som jeg faktisk har lyst og vaske meg i! Kanskje jeg skal låne dusjen til farmor i neste dagene? Og det er fryktelig kald med dagene nå, når jeg er ute går jeg innepakka i varmedressen min som henger på jobben, årker ikke drage den med meg hjem hver eneste dag!

Men nå skal jeg se medium sammen med mamma, og deretter legge meg! godnatt ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “Og det første som slo meg,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *