Det er første desember

Categories HVERDAG

Vi nisse, vi nisse teller dager i desember og hvilken dag i det desember er det i dag? Det er første desember, det er første desember. Hei dere!  Endelig første desember, og julen nærmer seg med stormskritt. Jeg har vært i julestemmning veldig lenge nå, romme mitt har vel vært pyntet siden sist uke.   Jeg fikk adventspakke i dag, og det var hærlige greier inni pakken, fikk : neglelakk! Utrolig nydelige farger , knall farger og lyse farger, så disse neglelakkene skal jeg bruke flittig!

Nå skal jeg snart springe ut av døren og da blir det andre boller. Skal på jobb og der kommer jeg til og være helt til 1600. Så arbeidsdagen min kommer til og bli hærlig!  Snøen ligger fremdeles her , selvom det kanskje ikke er verdens beste føre og være på, det er slaps og snø blandet i et, men det som teller er at snøen fremdeles er her.

de 3 ssken
Jeg er glad i søskene mine jeg ♥  og btw. God bedring søster, håper du blir frisk snart.

5 kommentarer

5 thoughts on “Det er første desember

  1. Hei hei! 😀 Det er pga at du er på vennelista mi her på blogg.no at jeg sender denne til deg…J eg tilot meg selv å spamme en kommentar til deg (du kan seff bare slette den!). Bekalger at jeg er så frekk, men jeg ville bare si at jeg har startet en “lær å danse julekalender” på bloggen min. Gjerne ta turen inn for å kikke. Nye videoen hver dag frem til jul. Fin måte å bli bedre på dansing samt få litt trim før juleribba smæsjer seg på kroppen 😀
    Ellers håper jeg du har det kjempefint! take care! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *