Det var fortløpende

Categories HVERDAG

God morgen, god dag og sist men ikke minst god kveld/god natt ♥
Dagen i dag har vært som mandager flest, jeg har vært på jobb {ekstremt koselig} og jeg har selvfølgelig vært på korøving sammen med verdens hærligeste gjeng noen gang! Det er snart julebord og julekonsert med koret, og det gleder jeg meg veldig!

Jeg har og tatt med noen bilder fra i dag, det er sikkert litt juks, men det var et hærlig snøvær her hjemme i dag, mens jeg var på jobb, så jeg fikk mamma til og ta noen bilder mens jeg var på jobb. Sendte melding hvor jeg beskrev:
"kan du ta noen snøbilder for meg (a)?"  Når jeg kom hjem lå snøbildene på kamera mitt. Tusen takk mamma ♥
pb303688

pb303691

Når familien nå dro på besøk til farmor så fant jeg ut at jeg skulle ta med meg speilreflekscamera mitt og ta fikk jeg tatt en utrolig fint bilde av julegranen her i bygda, selvom det kanskje ikke ser ut som en julegran da, men lysene ble veldig fine på bilde. Og til mitt store håp, så håper jeg virkelig at vi har vann i springen i morgen, så jeg slipper og få mamma til å kjøre meg tidligere på jobb for å komme meg toalette. Ønsk meg lykke til ♥

pb303692

Nå skal jeg legge meg, er veldig trøtt! I morgen skal jeg åpne den første pakken i adventskalenderen min her hjemme.

Noen av dere som får adventskalender med pakker hjemme?

1 kommentar

1 thought on “Det var fortløpende

  1. aww kosli :#
    Ej såg ikkje den andre kommentaren igår forde ej såv nesten heile dagen , vaso kvalme. :s
    Men netse mandag kjeme ej 🙂 , trur ej skal feire bursdagen min 18. desember, forde e den dagen ej ekli he bursdag, de e en fredag ,skal du nåke då 🙂 ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *