Klar for ny skole/arbeidsadag?

Categories HVERDAG

God morgen dere.  Klar for en ny skoledag/arbeidsdag? Jeg er klar! Nå skal jeg snart stikke ut av døren sammen med mamma, hun er sjåføren min i dag siden vi skal bruke en større bil enn den jeg bruker og kjøre, pga at det er veldig mye snø her ute, etter min mening!  Jeg kommer ikke hjem før ca 16:15 , så da er det middag, og da er det mange forskjellige fritidssysler og drive med. Men vi får jo se hvordan det ender!

I hele natt virker det som det har snød en god del her og det er hærlig , etter min mening. Men i følge min søster så er det ikke kjekt at det er snø ute her når hun skal ta bussen. Men jeg gleder meg, jeg må iallefall ha med ekstra klær i barnehagen i dag, så da stikker jeg nå så jeg får fiksa det og putta det oppi sekken.

1 kommentar

1 thought on “Klar for ny skole/arbeidsadag?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *