Krype under varm hello kitty dyne.

Categories HVERDAG

For øyeblikket sitter jeg med hele kroppen i senga, hvor jeg snart fryser ihjel! Vurderer og krype under den varme hello kitty dyna. 8 timers arbeidsdag som er lik alle andre stortsett , gjentaking av det samme i morgen! Har vært husmor i dag noen timer, jeg har nemmelig vasket hele huset, altså innvendig og ikke utvending! Men det ble brått en pause når hotel cæsar rullet over skjermen.

Men akkurat nå sitter jeg å prøver å søker etter noen sanger som jeg har lyst og høre, og siden jeg har spotify kan jeg høre på sangene før jeg laster de ned, eller det kunne jeg jo gjøre på youtube også selvfølgelig. PCen min er så og si tom for musikk, så om du ville være så søt å skrive ned noen sanger  som du liker (jeg hører på alt) rop ut!!! Forresten. Det er snart HELG! Gleder meg virkelig, har nemmelig fri på lørdag og da skal jeg ha det fun!

dsc0215
godnatt♥

1 kommentar

1 thought on “Krype under varm hello kitty dyne.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *