I dag fikk jeg sikkelig magevondt

Categories HVERDAG

hei dere ♥ I dag starta dagen min grei nåk. Begynte ikke på jobb før 08, så jeg og mamma kjørte bilen til jobb i dag.  Var på jobb til 12, for jeg ble syk eller fikk sikkelig magevondt som jeg vil like og kalle det. Jeg ringte mamma halv 12 og spurte om hun kunne komme, siden jeg ikke kom meg hjem på annen måte! Så kan si jeg har ligget på sofaen inntil nå hvor jeg forflytta meg til senga i fare for og sovne på sofaen.

Heldigvis har jeg en "god" bok jeg kan ligge og lese i. Når jeg mener "god" bok mener jeg egentlig teoriboka! Kjedelig ♥  Siden jeg ikke er helt i form har jeg tatt den besluttning at jeg skal legge meg, så skal jeg prøve og komme med dagens antrekk i morgen, forhåpentligvis er jeg i perfekt form til og slippe og være hjemme fra jobb! JEG VIL PÅ JOBB!  godnatt

2 kommentarer

2 thoughts on “I dag fikk jeg sikkelig magevondt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *