Dagen tar jeg som den kommer

Categories HVERDAG

Hei dere ♥ Nå har jeg snart vært våken i en time, og det er chill, jeg er 100% frisk tror jeg da selv. Men jeg prøver og stikker på jobb når jeg skal da begynne. Jeg har valgt og ikke legge noen spesielle planer i dag siden formen min ikke har  vært så bra de to siste dagene, så dagen i dag tar jeg som den kommer, men jeg satser på og få være på jobb frå begynnelse til slutt!   Men om jeg skal ut senere så blir det sikkert litt julegaveshopping i fosnavåg i kveld, tror butikkene skulle være åpne til ca 22. Men nå har jeg tenkt og gjøre meg klar til å fare ut gjennom døren som en virvelvind, eller ikke akkurat en virvelvind da men, men må sikkert utstyre meg med regnklær pga at det øser ned med regn, at en blir klissvåt før man kommer frem til avtalt plass du skal være på!  Men snakkes ♥

1 kommentar

1 thought on “Dagen tar jeg som den kommer

  1. SV: Det kommer nok en gang for deg også! 🙂 Mitt beste råd er: Ikke gå å let etter den rette, da kommer han aldri. Det er bedre å ikke bry seg noe om det, da kommer han plutselig, før du vet ordet av det 🙂
    Og hva er vel ikke bedre enn å flørte når man er singel? Nyt det mens du kan! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *