Sykdom + billder av kjolen

Categories HVERDAG

Hei dere.  Nå har jeg vært hjemme siden klokken halv 11, jeg ble syk så jeg dro hjem fra jobb. Hadde veldig vondt i magen min, så det kan skyldes maten jeg spiste på lørdag {noe som jeg ikke tålte} + vi laget pepperkaker i går på jobben, noe som og fikk magen min til å reagere hysterisk. Forteller ikke mer! Jeg har ligget på sofaen og sett på filmer som jeg ikke har sett på lenge!  Se han snakker filmene! hørt om?

I går lovet jeg et bilde av kjolen som jeg kjøpte på gina tricot for 299 kr i går på 30 minutter. Så kanskje ikke verdens beste bilder , men jeg sa jeg skulle vise bilder og jeg gjorde det her:
 
dress

looveit

2 kommentarer

2 thoughts on “Sykdom + billder av kjolen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *