Kurs med statoil.

Categories HVERDAG

God morgen dere. Nå er jeg klar for dagen har nettopp stått opp, fiksa meg litt og sitter og kaster i meg frokosten. Må man så må man! Dagen i dag kommer til å bli veldig lang for meg, for slik det ser ut nå så kommer jeg ikke til å komme hjem før 23 tida! Jeg skal nemmelig til Ålesund en time før jeg egentlig er ferdig på jobb i barnehagen. For jeg skal på kurs med statoil. Koselig? Jeg får se! Skal du?

Men nå må jeg snart stikke, skal på jobb om 25 minutters tid, jeg begynner jo selvfølgelig ikke før 08.00, men jeg må reise 07.30 for å komme frem til jobb tidsnåk. Jeg bor dessuten her jeg bor og det er et stykke borte fra byen!  Men jeg har fremdeles litt tid igjen , så da kan jeg fortsette og skrive en liten liste til mamma om hva jeg ønsker meg til jul. Jeg har nemmelig en del kjøpestopp siden det snart er jul, har lovet mamma , at jeg ikke skal kjøpe noe før etter jul.

Men dere får kose dere, jeg må sprette ut av døren som en sprettball nå.

Hva skal du gjøre i dag?

4 kommentarer

4 thoughts on “Kurs med statoil.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *