Min dag.

Categories HVERDAG

Hei dere. Dette er en ny uke og en ny dag og mange nye muligheter alle sammen.  Jeg har brukt denne dagen ganske så flittig nå, jeg har arbeida på jobben (noe som jeg elsker). Jeg har vært på jobb derfra 08-16!  Hele denne uken er det bakdag og det er hærlig! Og jeg var da selvfølgelig litt slem med mamma at jeg sendte melding i dag mens jeg hadde pause på jobben og spurte om vi kunne lage serinakaker og da begynte mamma og tenke på Amalies Jul, for hun dama heter Amalie Serina Vang! hehe. Når jeg kom hjem fra jobb var mamma i full gang med og lage brune pinner og da satte jeg meg ned og begynte og lese på teorien med en gang, så slik satt jeg oppimot  2 timer, før jeg og søsteren min skulle på korøving, noe som er det beste med mandagene som kommer etter jobb.  

Så tok jeg og Frida noen bilder på korøvingen, noe som var greit nåk, siden jeg foreslo angående viste hun nemmelig ikke hva jeg skulle bruke dem til, men det ser hun jo her på bloggen min når hun leser dette innlegge og det vet jeg hun gjør, for det sa hun nemmelig på kor at hun savna et innlegg her på bloggen min i dag!

Men nå går jeg og legger meg siden jeg skal opp 06.15 og gjøre meg klar til en alt for lang dag i morgen, forteller mer i morgen! Godnatt folkens ♥

1 kommentar

1 thought on “Min dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *