Da var jeg hjemme!

Categories HVERDAG

Hei dere. Nå er det en god stund siden jeg kom hjem igjen, jeg sa jeg ikke kom til å komme hjem før i 23 tiden, men da tok jeg grundig feil, mer feil går det vel ikke ann og ta? Iallefall kurset med statoil ble ferdig før tiden pga at det var noen som var på kurset som skulle rekke hurtigbåten til Hareid. Mens jeg, broren og mamma skulle ta ferge tilbake til Hareid.  Så vi hadde en lang kjøretur hjem, hærlig! Når vi satt i bilen hadde mamma hatt med michael jackson cd inni den vesle søte gule bilen så jeg satt og digga musikk til Michael Jackson, elsker spesielt BAD & THRILLER!

Thriller – Michael Jackson

Men nå skal jeg se medium sammen med mamma, og etterpå skal jeg gå og legge meg, for jeg skal på arbeid i morgen.  Så da snakkes vi i morgen,  jeg var også på en liten shopping runde, mens jeg var på moa i 30 minutter, jeg rakk og kjøpe meg en kjole som jeg skal bruke på julebord med fredagstreffet og herøy gospelkor. Så nå mangler jeg bare de "perfekte" skoene jeg mangler, kanskje jeg skal se om jeg finner noe i skapet mitt eller kanskje jeg må på butikken. Men hvem , selv ikke jeg vet.   Men nå skal jeg sove! godnatt ♥

1 kommentar

1 thought on “Da var jeg hjemme!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *