Lørdagens musikktips..

Categories HVERDAG

Jeg har tenkt og starte med lørdagens musikktips,  slik jeg legger ut 4 forskjellige sanger som jeg liker veldig godt, altså det kommer til og være variasjon her og der. Men skal prøve og legge ut hver eneste lørdag. Så jeg satser på dette og tar tommelen i været, for at jeg ikke glemmer det.

KE$HA – TIK TOK

MADONNA & JUSTIN TIMBERLAKE – 4 MINUTES

HANNAH MONTANA – LET`S GET CRAZY

MILEY CYRUS – PARTY IN THE U.S.A

Jeg kommer til å skrive litt engelsk litt her nede. Men det er for at jeg har en venninde som ikke kan så veldig godt med norsk. Så jeg skal prøve meg fram. hehe!  I want to greet to my dear friend Chanet, visit here blog : www.chanet.wordpress.com

5 kommentarer

5 thoughts on “Lørdagens musikktips..

  1. sv: ok,. Ja jeg prøver å finne litt ut av dette. Jeg tåler nesten ingen sminke! så jeg håpet at mineralsminke ville være bra for meg også, Det føles bra på huden,det klør ikke eller noe liksom! Men jeg blir kjempetørr i huden! Det er så irriterende! :p

    Hvilket merke bruker du da? hvordan reaksjon fikk du på vanlig sminke?

  2. Lenge siden jeg har hvert å sett på bloggen din, hehe. my som har endret siden sist.
    Jaggu, blir du voksen med tiden:D Bloggen din blir fult med innlegg hverdag som
    går hehe:P Du får hilse alle:D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *