Nå er jeg så mett..

Categories HVERDAG

at det går dessverre ikke ann og være mer sulten iallefall ikke før i morgen, broren min laget nydelig middag til familien i kveld! Jeg var faktisk en av de som var veldig skeptisk på om det han laget kom til å smake godt, men jeg tok rimelig feil av det. Det var rett og slett en nydelig middag. Helt ubeskrivelig hvor det smakte. *sikle*

header

Som dere ser har jeg fått ny header , designet av meg selv og fotografen er faktisk min kjære søster, tusen takk for at du alltid stiller opp når jeg spør , selv om den måten kanskje kan både være frekk og snill. Så er jeg kjempe glad i deg, og som mamma sa så kanskje du skal satse på å bli fotograf når du blir større,  du kommer alltid til og ha ei som vil at du skal ta bilder av henne.  Jeg har også skiftet farge på bloggen, så nå er den lysegrå istede for mørkegrå.

6 kommentarer

6 thoughts on “Nå er jeg så mett..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *