Etterlengta bilder..?

Categories HVERDAG

Jeg har sa i sist helg at jeg skulle legge ut bilder fra konserten med herøy gospelkor, men jeg glemte helt av de siden bildene ligger på mamma sitt kamera og jeg har ikke brukt noe annet enn mitt kamera. Så satt jeg og leste gjennom noen av innleggene som jeg har på bloggen. Og da såg jeg at jeg hadde skrevet at jeg skulle legge ut bilder fra den kvelden. Noe som jeg da selvfølgelig ikke gjorde, så da gjør jeg det nå.

dsc0189

dsc0198

Det var ikke så alt for mange bilder, men mamma tok mange flere men de var ikke så bra og klare som disse, så jeg valgte disse to bildene. Jeg likte disse bildene iallefall veldig godt.

1 kommentar

1 thought on “Etterlengta bilder..?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *