TJUEÅTTE OG FORNØYD MED DET

Categories Blogg

Gratulere med dagen til meg! I dag fyller den kuleste dama 28 år, hehe!  Det føles egentlig litt rart at jeg har blitt 28 når jeg egentlig halve året har gått og tenkt at jeg ble 29.. Haha! Dagen startet så tidlig som klokken 07.00! Ettersom jeg er familiens morgenfugl, om vi ikke ser bort fra katten i huset som er våken allerede kl. 02, og sover når det passer seg. Selvom jeg er et år eldre enn sist kan jeg ikke si at jeg føler meg så fryktelig mye eldre, det eneste som blir uvant er å skrive tjueåtte, og ikke tjuesyv.

Vel uansett, så ramler det snart folk inn gjennom dørene her – ettersom jeg er så glad i bursdager og spesielt min egen. Liker jeg veldig godt å feire den sammen med de jeg er glade i. Så hittil har jeg hatt en perfekt feiring sammen med min kjære. Litt gaveåpning ble det også på meg på morgenkvisten.

Gleder meg allerede til å skravle mer med dere senere.
Håper søndagen har behandlet dere bra, så snakkes vi senere. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *